Nieuws

Flinke belangstelling voor campagne NBA Open

De campagne NBA Open, waarmee de beroepsorganisatie in gesprek wil gaan met de leden, lijkt op behoorlijke belangstelling te kunnen rekenen. In de eerste paar dagen zijn er bijna honderd aanvragen voor informatie binnengekomen.

In de mailbox wijzijnopen@nba.nl komen vooral verzoeken binnen van leden die op de hoogte willen blijven van nieuwe campagne-activiteiten. Ook hebben de nodige leden belangstelling getoond voor een pop-up 'NBA-café' in hun regio.

De campagne gaat uit van onverwachte vormen om in gesprek te gaan met NBA-leden. Naast één-op-één bezoeken en 'pop-up NBA-cafés' wordt gewerkt aan een serie evenementen door heel Nederland. Die lopen uiteen van plastic vissen in de grachten van Amsterdam tot georganiseerde natuurwandelingen op verschillende locaties. Belangrijkste doel daarbij is vooral luisteren en verhalen ophalen.

Creatieve conferentie

De serie ontmoetingen met leden moet input bieden voor een 'creatieve conferentie' aan het begin van de zomer. Op basis daarvan wordt verder gewerkt aan de bestuurlijke structuur van de NBA. Doel is om uiteindelijk in de ALV van juni 2020 een concreet plan voor de nieuwe inrichting van de beroepsorganisatie in stemming te brengen.

Meer informatie over de campagne is beschikbaar via nba.nl/open. Leden kunnen daar ook zelf ideeën aandragen voor een te organiseren 'toekomsttafel'.

Gerelateerd

Aanmelden nieuwsbrief

Ontvang elke werkdag (maandag t/m vrijdag) de laatste nieuwsberichten, opinies en artikelen in uw mailbox.

Bent u NBA-lid? Dan kunt u zich ook aanmelden via uw ledenprofiel op MijnNBA.nl.