Nieuws

NBA-enquête over hulp aan leden tijdens de coronacrisis

De NBA wil graag van leden weten op welke manier het NBA HELPT-programma, opgezet als reactie op de coronacrisis, meer ondersteuning kan bieden. De beroepsorganisatie houdt daarvoor een korte enquête.

In de eerste weken van de coronacrisis hebben duizenden leden de weg gevonden naar het nieuwe NBA HELPT-platform, dat alle helpdesks en relevante publicaties over de crisis bij elkaar brengt. Vooral de vaktechnische helpdesk van de NBA draait overuren. De FAQ-rubriek en de 'Vraag van de Dag' zorgen voor pageview-records op de NBA-site. NBA Alert 42 over de coronacrisis, inmiddels al toe aan versie 5, is sinds begin maart al 11.500 keer gedownload en de updates worden zeer goed gelezen.

De NBA wil graag van haar leden horen waar zij nog meer ondersteuning kan bieden. Via een korte enquête kunnen leden aangeven welke HELPT-diensten het meest op prijs worden gesteld, maar ook invullen waar nog behoefte aan is. Het NBA HELPT-team staat klaar om met die verzoeken aan de slag te gaan, aldus de beroepsorganisatie.

Korte enquête NBA HELPT

Gerelateerd

Aanmelden nieuwsbrief

Ontvang elke werkdag (maandag t/m vrijdag) de laatste nieuwsberichten, opinies en artikelen in uw mailbox.

Bent u NBA-lid? Dan kunt u zich ook aanmelden via uw ledenprofiel op MijnNBA.nl.