Nieuws

NBA Impact Challenge genomineerd voor wervingsprijs

De NBA Impact Challenge is genomineerd voor de Werf & Award; een prijs voor arbeidsmarktcommunicatie en recruitment cases die impact hebben op de instroom van een organisatie of beroep.

De NBA Impact Challenge draagt bij aan de kennis over het accountantsberoep en het verhogen van de instroom van onderaf, door studenten en scholieren het beroep zelf te laten ervaren. De arbeidsmarktcampagne is gericht op havo/vwo-scholieren bovenbouw en eerste- en tweedejaars hbo-/wo-studenten in financieel-economische studierichtingen. Afgelopen schooljaar namen zo’n 2500 scholieren en studenten deel aan de campagne, die eindigde met een finale op 27 januari jl.

De campagne is genomineerd in de categorie Arbeidsmarktcommunicatie van de Werf & Award-prijs. De vier andere genomineerden zijn Jumbo (2x), New York Pizza en Croon Wolters & Dros. Het is een publieksprijs, waarbij op de verschillende kandidaten kan worden gestemd.

Wie dat wil doen, moet eerst ook een stem uitbrengen in de categorie Recruitment, voordat de categorie Arbeidsmarktcommunicatie zichtbaar wordt. In elke categorie moet een nummer 1, 2 en 3 worden gekozen.

De makers van de NBA Impact Challenge hopen uiteraard op de nodige stemmen vanuit het accountantsberoep. Stemmen kan tot 28 april aanstaande. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens een event op 19 mei.

Gerelateerd

Aanmelden nieuwsbrief

Ontvang elke werkdag (maandag t/m vrijdag) de laatste nieuwsberichten, opinies en artikelen in uw mailbox.

Bent u NBA-lid? Dan kunt u zich ook aanmelden via uw ledenprofiel op MijnNBA.nl.