Nieuws

Mazars onthult nieuwe merkidentiteit

Mazars maakt vandaag zijn nieuwe merkidentiteit bekend in meer dan negentig landen.

Deze rebranding weerspiegelt volgens Mazars het streven "om een alternatief en een ander perspectief te bieden in de audit, accountancy, tax en consultancy markt. Het (her)bevestigt hiermee ook de belofte om te blijven bouwen aan een rechtvaardige, welvarende en duurzame wereld." De rebranding is het resultaat van "twee jaar intensief overleg met partners, medewerkers, klanten en andere stakeholders" en moet volgens de organisatie ook de internationale ontwikkeling van Mazars weerspiegelen.

Ton Tuinier, voorzitter raad van bestuur in Nederland en lid van het bestuur van Mazars Groep: "Ik ben buitengewoon trots op ons nieuwe merk. De nieuwe merkidentiteit en positionering sluiten naadloos aan bij waar we als Mazars in Nederland voor staan, waar we onze klanten de beste combinatie bieden van lokale kennis en inzichten in wetgeving, met een passend mondiaal perspectief. En belangrijk, we geven onze maatschappelijke rol verder vorm, door invulling te geven aan onze kwaliteitsvisie. Mazars versterkt vertrouwen door toonaangevende kwaliteit."

Gerelateerd

Aanmelden nieuwsbrief

Ontvang elke werkdag (maandag t/m vrijdag) de laatste nieuwsberichten, opinies en artikelen in uw mailbox.

Bent u NBA-lid? Dan kunt u zich ook aanmelden via uw ledenprofiel op MijnNBA.nl.