Crowe Foederer start campagne met Louis van Gaal
Accountants- en adviesorganisatie Crowe Foederer start met een nieuwe wervingscampagne, waarin voetbalcoach Louis van Gaal de hoofdrol speelt.
Verder groeien in medewerkers blijft een speerpunt om aan toenemende kwaliteitseisen en groeiende vraag naar de diensten te kunnen blijven voldoen, stelt het kantoor. Daarom start Crowe Foederer met een nieuwe 'á la Louis'-campagne, waarvan voetbalcoach Louis van Gaal het gezicht is.
Van Gaal is naar eigen zeggen "zeer vereerd" om het gezicht van de campagne te zijn, "want als er één bedrijf eerlijk en duidelijk moet zijn, dan is het wel een accountantsorganisatie", aldus de filosofische coach.
Magneet
Volgens Crowe-ceo Johan Daams is Van Gaal "de magneet" van de campagne, die gaat over leiderschap, talentontwikkeling, innovatie en maatschappelijke betrokkenheid. In de campagne-uitingen vertellen ook medewerkers van het kantoor zelf over de manier waarop ze hun werk uitvoeren en naar hun vak kijken.
De campagne moet bijdragen aan de landelijke naamsbekendheid van Crowe en vooral de arbeidsmarkt verder vergroten. "Op een manier die bij ons past: met vakkennis, no-nonsense, recht door zee, respect, aandacht voor het individu, het team en oog voor maatschappelijke verantwoordelijkheid", meent Daams.
Resultaten
Crowe Foederer behaalde in 2023 een omzet van 84 miljoen euro, veertien procent meer dan het jaar ervoor. De overall groei in 2023 is voor minstens tien procent afkomstig uit autonome groei, aldus Crowe.
Ook sloot het kantoor Wijs Accountants uit Eindhoven zich vanaf januari vorig jaar bij Crowe Foederer aan. Inmiddels telt de organisatie acht vestigingen en zo'n 660 medewerkers.
Gerelateerd

NRC: 'Vraag naar accountants is hoog, het aanbod is mager'
Er is steeds meer werk voor accountants, maar hun aantal neemt amper toe. Op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) proberen docenten de scholieren enthousiast...

Persoonlijk leiderschap staat centraal in tweede video van NBA-reeks 'Gedreven'
In de tweede aflevering van de nieuwe NBA-videoreeks 'Gedreven' vertellen zes accountants over hun uitdagingen met werkdruk, de verantwoordelijkheid die je als accountant...

Aaff werft ook personeel in Bosnië
Vanwege de krappe Nederlandse arbeidsmarkt brengt aaff, het fusiekantoor van Alfa en ABAB, ook werk naar Bosnië en Herzegovina. Inmiddels werken er in Sarajevo 25...

'Consultancy houdt overheid in de greep'
De laatste aflevering van het roemruchte VPRO-programma Tegenlicht behandelt de wildgroei aan consultants, met name bij de Nederlandse overheid. Hoe vaker kennis...

NBA presenteert nieuwe reeks video-interviews met drie generaties accountants
De NBA presenteert een serie video-interviews onder de titel 'Gedreven'. Hierin vertellen drie generaties accountants over hun carrière-ambities, hun persoonlijke...