Nieuws

KPMG brengt na 10 jaar weer reclamespots uit

KPMG heeft een reclamespot uitgebracht in de Verenigde Staten over vrouwelijk leiderschap. De reclamespot is de eerste uit een nieuwe reeks reclames die in de komende tijd zal verschijnen.

In de reclamespot zien we professionele golfer Stacy Lewis een golfbal door een glazen plafond heen schieten. De spot eindigt met de slogan "KPMG. Continuing our commitment to the next generation of women leaders." Naast haar staat Phil Mickelson, ook een professionele golfer, die regelmatig tijdens zijn wedstrijden als onderdeel van een sponsordeal met KPMG een golfpet draagt met daarop het logo van KPMG.

Onlangs bleek uit Nederlandse onderzoek dat accountantskantoren weinig aan marketing doen in vergelijking met andere branches. KPMG-ceo John Veihmeyer over de reclames: "Onze campagne gaat over het inspireren van mensen, en mensen aanspreken over hoe belangrijk het is om vrouwen verder te helpen en meer invloed te geven op de arbeidsmarkt, om hun goede kansen te geven om te werken aan hun carrière."

Gerelateerd

Aanmelden nieuwsbrief

Ontvang elke werkdag (maandag t/m vrijdag) de laatste nieuwsberichten, opinies en artikelen in uw mailbox.

Bent u NBA-lid? Dan kunt u zich ook aanmelden via uw ledenprofiel op MijnNBA.nl.